Thursday, April 5, 2012

第143天

今天的心情。。
反反复复的。。。
有点开心。。 可是, 也又不开心的。。
妈妈终于开刀了
看到他这个样子,
我真的好心疼。。

谢谢你。。
当我失落,失去方向的时候。。
陪了我一下下。。
虽然只是那一下下, 但我已经觉得好多了
因为,只有在你身边,
我能毫无保留的做我自己。。
不用伪装,
唯一不敢的。。
就是在你面前流泪。。哈哈

对不起。。
我可能有烦到你了。。
我不是故意的。。
谢谢你。。



v(^_^)v
~luv & hugs~muakss
*¦Têññêê a.k.a.*¦¢µ±!e_Gîr£¦* a.k.a §ümlvlèr ¦*

3 comments:

u G said...
This comment has been removed by the author.
u G said...

Gosh! It was so fun re-reading all my previous blog posts. Get to find out that you are one of the most regular visitors to them so.. cheers! Hope this finds you at best health and condition!

aries_gal said...

hey UGen.. thanks a lot.. yeah.. i used to be your regular visitor those days.. hahaha..