Friday, July 9, 2010

Enjoyable Wednesday

Wednesday, the most tiring day for me..
but also a very happy day for me..
Had fun with you on that day..
Enjoyed the moment..

Well..
Why I said it's the most tiring day/?
coz i've got class form 8-330 that day..
then 5-7 meeting.. AGM
and then rush back home, before the meeting is over..
and then rush to Bernice house to get ready for Bash Party

Erm..
actually was kind of bored de la..
didn't really enjoy also..
but I enjoyed alot on that day,
not during bash party, but throughout the whole day..

Sigh..
This makes me being in a dilemma..
I said I don't want think..
but then, seeing you appear again,
makes me to hesitate once again..

How la?
What do I want actually??
I myself don't know...
sigh..
The same old word...
Don't wanna care d la..hahah

alright,
here you are the pictures I took during bash party.
Get to play with DSLR cameras...wow..
NIce..ehhe..and heavy...omg...















































here you are,
the song for today..
明天以后 by Raymond Lam, and Vincy


明天以後 (國語版)(林峯&泳兒)

作曲:伍仲衡/馮穎琪
填詞:伍仲衡/馮穎琪
改編詞:姜憶萱

泳:在你的記憶裡面有一個我
在你最痛苦的時候陪你度過
難過過了天晴朗了我就走
峯:你拯救我的寂寞我的痛我的夢
在你的面前我不必保留
還來不及對你說遲到的我的心動
泳:你的好你的壞
峯:我的脾氣你最懂
泳:我不要你來心疼我
峯:我不要你離開我
合:明天的以後我們會懂
失戀的挫折讓人變更成熟
泳:我對你感覺勝過愛情
峯:因為有你
給我勇氣給我用不完的運氣
其實也想好好愛你
泳:只怕到最後不小心讓你傷心
峯:我不怕會傷心
合:對不起我對你
再好再親密都不能在一起
峯:最後看你在別人懷裡
泳:有天我會找到我的唯一
峯:我並不是你的唯一
合:還微笑祝福你

峯:你拯救我的寂寞我的痛我的夢
在你的面前我不必保留
泳:我從來沒對你說壓抑的我的心動
峯:我的好我的壞我的脾氣你最懂
泳:我不要你來心疼我
合:明天的以後我們會懂
失戀的挫折讓人變更成熟

泳:我對你感覺勝過愛情
峯:因為有你
給我勇氣給我用不完的運氣
其實也想好好愛你
泳:只怕到最後不小心讓你傷心
峯:我不怕會傷心
合:對不起我對你
再好再親密都不能在一起
峯:最後看你在別人懷裡
泳:有天我會找到我的唯一
峯:我並不是你的唯一
合:還微笑祝福你

泳:愛情總讓人折磨
峯:所以我們才選擇
合:做比情人更好的朋友
泳:我對你感覺勝過愛情
峯:因為有你
給我勇氣給我用不完的運氣
其實也想好好愛你
泳:只怕到最後不小心讓你傷心
峯:我不怕會傷心

合:對不起我對你
再好再親密都不能在一起
峯:最後看你在別人懷裡
泳:有天我會找到我的唯一
峯:我並不是你的唯一
合:還微笑祝福你


V=Vincy, F=Fung, T=Together

V: zai ni de ji yi li mian you yi ge wo
zai ni zui tong ku de shi hou pei ni du guo
nan guo guo le tian qing lang le wo jiu zou

F: ni zheng jiu wo de ji mo wo de tong wo de meng
zai ni de mian qian wo bu bi bao liu
hai lai bu ji dui ni shuo chi dao de wo de xin dong

V: ni de hao ni de huai
F: wo de pi qi ni zui dong
V: wo bu yao ni lai xin teng wo (F: wo bu yao ni li kai wo)
T: ming tian de yi hou wo men hui dong
T:shi lian de cuo zhe rang ren bian geng cheng shou

*
V: wo dui ni gan jue sheng guo ai qing
F: yin wei you ni gei wo yong qi gen wo yong bu wan de yun qi
F: qi shi ye xiang hao hao ai ni
V: zhi pa dao zui hou
V: bu xiao xin rang ni shang xin (F: wo bu pa hui shang xin)
T: dui bu qi wo dui ni
T: zai hao zai qin mi dou bu neng zai yi qi
F: zui hou kan ni zai bie ren huai li
V: you tian wo hui zhao dao wo de wei yi (F: wo bing bu shi ni de wei yi)
T: hai wei xiao zhu fu ni

F: ni zheng jiu wo de ji mo wo de tong wo de meng
F: zai ni de mian qian wo bu bi bao liu
V: wo cong lai mei dui ni shuo
V: ya yi de wo de xin dong

F: wo de hao wo de huai wo de pi qi ni zui dong
V: wo bu yao ni lai xin teng wo
T: ming tian de yi hou wo men hui dong
T: shi lian de cuo zhe rang ren bian geng cheng shou

Repeat *

V: ai qing zong rang ren zhe mo
F: suo yi wo men cai xuan ze
T: zuo bi qing ren geng hao de peng you

Repeat *


Translation...
V: In your memory there is only me,
I’m always there during the hard times,
And I will only leave when it’s clear

R: You saved me from being lonely, my pain, and my dream
But in front of you I can’t promise anything
I can’t wait to tell you
You have touched my heart

V: Your strengths, your weaknesses
F: You understand my attitude the best
V: I don’t want you to love me dearly
F: I don’t want you to leave me
T: After tomorrow we will understand
Lovelorn is a setback which will help people mature

V: I feel as though feeling overrides love
F: Because of you, you’ve given me strength, given me unlimited luck
I’ve actually thought to love you well
V: I’m just worried in the end that we’re not careful and I’ll be hurt (F: I’m not afraid to be hurt)
T: Sorry, I think that we shouldn’t be together
F: In the end I see you with someone else
V: There will be a day where I find the only one (F: I’m not your only one)
T: We will smile as we congratulate one another

*Chorus

V: Love will make people suffer
F: This is why we chose this path
T: To be each other’s best friend instead of lovers

the lyrics, are in 3 parts, in chinese, in pin yin and the translation.
sorry for the long post...
v(^_^)v
~luv & hugs~muakss
*¦Têññêê a.k.a.*¦¢µ±!e_Gîr£¦* a.k.a §ümlvlèr ¦*

No comments: