Tuesday, July 20, 2010

P.S. 我爱你

I've been kind of emo again lately..
especially last night..
and this time,
I am confirm that I got emo because of you..
haha..

Sigh..
Was it my fault to bring up the issue?
Was it my mistake?or your mistake?
I don't know.. as I already cannot differentiate what is right and what is wrong

You asked me to believe you
You said you were just very good friends
but how can I believe with those posts that I saw?

You said you were just friends,
asked me not to think too much..
but I did not think..
I just hope you will tell me the truth,
and I will congratulate you..

I'm serious and sincere..
I don't mean anything else...

最近的心情真的很差
不知道为什么会突然间这样。。
昨晚跟你聊了一下。。
可是却让我哭了很久很久。。
我到底在哭什么呢?

时间,能倒流吗?
可以待我回到没有认识过你的日子吗?
可以让我错过爱上你的那一刻吗?
我觉得好累,好痛
怎么会这么痛呢?
我的眼泪,又不听话了。。又再次失控了。。
我。。该怎么办呢?

我不知道该如何面对你才好。。
因为我,
已经不知不觉中地,
爱上你了。。

不知道你有没有发觉到。。
我已经开始在躲你了吗?
因为我真的很怕。。
不知道该如何面对你。。

可是,还是一样地,
不管发生什么事,
只要你快乐就好
看到你快乐,我也会很开心的。。‘

The song below..
is sang by Alin, titled, P.S. 我爱你



Sorry but I cannot find the pinyin and English translation of the lyrics..
我想要成为你的眼
把最美的风景收进你的心中
我想要成为你的手
好让我从现在到以后占有你温柔一刻不放过
恨不得把明天没收
让你永远不会变动 专注的爱着我
我爱你没有保留
我爱你就到最后
有些人值得等候
有些悲伤值得忍受
我爱你不是冲动
生命尽头霸占一场空
只要你记得我们那么爱过
我要替你收集笑容
怕未来 快乐变得贵重
要是少了我你有多寂寞
恨不得把明天没收
让你永远不会变动
专注的爱着我
我爱你没有保留
我爱你就到最后
有些人值得等候
有些悲伤值得忍受
我爱你不是冲动
生命尽头霸占一场空
只要你记得我们那么爱过
太阳不会放弃天空
哪怕你不再属于我
我会在不同的窗口给你拥抱
我爱你没有保留
我爱你就到最后
有些人值得等候
有些悲伤值得忍受
我爱你不是冲动
生命尽头霸占一场空
只要你记得我们那么爱过
我忘不掉你第一次吻我
Hope you all enjoy the song...

v(^_^)v
~luv & hugs~muakss
*¦Têññêê a.k.a.*¦¢µ±!e_Gîr£¦* a.k.a §ümlvlèr ¦*

No comments: